Trötter...

IDAG!, har jag vart hur trött som helst..gick upp runt sju tiden, helt förstörd..hehe, missade min buss, men tog nästa:), kom tio minuter försent till ett prov som vi hade idag, So- om kriminalitet,yesyes..det gick...sådär...,Iaf, resten utav skoldagen gjorde jag inte så mkt, hade lite håltimmar här o där, passade på oo gå till tumba centrum med andra och nicole:), Slutade egentligen efter lunch idag, men det blev inte så eftersom att vi skulle ta spexfoto, det va skit kul faktiskt.. Alla verkade verkligen va med på det, förutom diana haha, som åkte till skärholmen ist.. !  Vid tre, fyra åkte jag till skärholmen o lämnade en tröja, träffade på aliro på t-banan, länge man såg honom,kul va det iaf o se honom igen!, såg diana en snabbis, och träffade sedan Amanda:), giick runt med henne, sjöng lite, haha! provade skor,kolla på kläder o sådär, Kom hem vid 7, ungefär, nej halv sju!, Somnade framför tv vid sju, oo vaknade för en stund sen, alltså vid elva typ... e fortfarande trött, kroppen orkar liksom inte med så mkt mer!, ska äta lite yougurth i sängen,, läsa lite på hänt nu och hänt bild, o somna sedan kollandes på tv!, yess, mina planer för nu.. Hehe, Ska träffa amanda o nån imorn hoppas jag!, FEST, såklart, om vi hittar..
'Iaf, det börjar bli sent... skriver imorn tror jag :)

pussar,kattiii




Spexfoto08´.

Slänger in bilder imorn,om det är så att dom skickas till mig=)





PS.saknar min baby,...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0