PS.<3


Hittade lite bilder från Miami08´

OjOjOj, det blev lite häftigt med alla fotona samlade sådär,hehe, I know..;)
IDAG, köpte jag en jacka, eller jacka är det väl ändå inte, eller jo nästan, det är, men det liknar inte en, på ngt konstigt sett, hehe (A), svart o fin är den iaf:), köpte också en orange/röd tröja, tog mig hundra år o välja vilken tröja jag skulle ta hem, ville ha så många, men hade inte råd just då:´(, synd,synd, åker kanske en snabbis imorn me o köper resten:´D, hehe, nej då, imorn ska jag ända bort till farsta med amanda är det tänkt:), känns som om det va länge sen jag va med henne, fast det bara har gått kanske två eller tre dagar max sist, hehe, samma sak med diana, ush, vad jag saknar henne, vi går i samma klass o allt, men det känns som om jag ägnar mig lite mindre tid en vanligt med henne, jag vet, låter helt skummt, är med henne i princip varje dag, alla raster, under lunchen, efter skolan, men ändå:S?!, hehe, Iaf, Som sagt farsta är planerat till imorn , med min älskade amanda:), ska dit o lämna några cv:n till ett par
fik/Caffeér(?),hehe, som vi va o hälsade på för några dagar sen , *HOPPAS*, verkligen vi får jobb nu, måste verkligen börja jobba, behöver mina egna money, ni vet, har mkt att slösa på , svårt när man inte har ett ända öre, just därför, Work,work,work :´D
Måste olyckligtvis gå o lägga mig nu, kollar säkert lite på tv innan, eller också läser jag lite ur hänt bild, älskar att läsa om all skvaller i hoolyywoow världen, sååå kul och intressant, LOVAR, har inte missat ett ända nr, inte heller på hänt nu, som är i princip samma sak fast ändåå olika på många sett:´D hehe, Skaaa iaf sova nu, God natt på er:)<3




PS. Jag har saknat dig 

pussar, kattiii
                                                                                                                                                                                           




Postat av: Hannah

nice piercing, hur gjorde du den så? (:

2008-09-08 @ 15:09:24
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0