Planer inför the weekend"...

http://ww3.beffo.se/beffo.se-rlfiecvhjq2p-Pussy_Cat_Dolls_-_Out_Of_This_Club.mp3 

 ÅÅÅÅh, älskar den här låten:) märkt att pussycatdolls låtar alltid är bra:O, WOOW, dom börjar faktiskt att bli ens favoriter:´D, hehe,


Idag, åkte jag ända bort till farsta, mötte upp amanda i liljeholmen, va en halvtimme försen, föörlåååt, hehe, lämnade ett par cv,n gick ändå rätt.... så bra, tror ja :), åkte sedan till gallerian(Stan),och lämnade även några stycken cv,n där med, HOOPPAS verkligen vi fååår jobb nu, OH, kan inte vänta (A), vill som ni ser, bööörja jobba, mååstee ha lite money för mig själv...hehe, " money is the thing, you know" !;)  IAF, påvägen hem möttes jag utav några stycken uppe i höjden, sa ngra saker till ronja, vilket jag skömms över nu, hehe, you know what I mean ;), HAHAHAA, ooch kom hem för en stund sen faktiskt, Åt precis lite mat, ooch la nyss på luren, där jag pratade med dianaaa,  vi skrattade lite om saker som vi gjort o sådär, hur kul som helst, man skrattar verkligen, hehe,
Pååå Lördag, är det bestämt att jag ska åka till Gröna Lund,(ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN)  med Cami, Diana, ska försöka få med Amanda också:´D, det kmr säkert komma med några till tror jag , Kul,Kul:´D
På fredag&lööördag är det också bestämt att jag och amanda ska på fest, JAAAAA, LÄÄÄNGTAR! hehe, ska flippa ur totalt med henne, sooo funny!:´D, hehe, Diana ringe nyss igen, va lite kul de hon sa, börja garva nu när ja la på, HAHA
Iaaaaf, jag e jätte trött just nu, så jag ska lägga mig ner i soffan o vila, kolla på lite tv, o äääta mig tjoock :),

pussar,kattiii

Postat av: roooooooonja

hahahhahahaha det du sa till mig kaatti!

fyfan så sött, ångra ingenting.. tro mig ja ska fixa lite och sedan trixa lite du ska få se ;)

AHHAHAHA

2008-09-05 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0