Yes, äntligen...

JAAA, äntligen, ska jag få min myskväll :), Filmen är klar laddad, varmchoklad står på bordet, chips, oo cola, tee och toast mackor, hehe, gott,gott.. fundera på att göra lite pizza mackor också, men , nee.. de blir för mkt, eller?, Tänkte iaf, eller, SKA nu kolla på Ps.I love you, börjar bli  lite tjatig nu, har dragit upp filmen i nästan varje inlägg hittils, men , Jaa, som ni ser, äntligen, så ska jag se den :D, hehe.., ska sedan ringaa upp diana, har lite saker I must tell her:O, hehe, måste också göra en engelska läxa som jag har till imorron:/, tråkigt,tråkigt, men måste göras!,  Som sagt, ska gå iväg till vardagsrummet nu för o kolla på film, skriver lite senare, slänger in lite foton då också :)

pussar,kattiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0