Hellre dåligt minne än dåliga minnen.

Känner mig inte på topp idag, min mage känns äcklig från igår, Jag var hos nicole ett tag efter stanrundan tillsammans med Hannah, vi fixade lite dricka till idag och självklart kunde vi inte låta bli o öppna en utav flaskorna, jag och Hannah alltså, Nicole sa till oss, hihi. Anyway så då klunka vi i oss lite,rent. Vid elva gick tjejorna o lämna mig vid tunnelbanan och jag åkte tillbaka till alby. Hade ingen lust alls o bara sitta hemma och som tur va, va det en lokal-fest i gården breve. fullt med latinos och bara reggeaton musik. Ett par kompisar var där och jag kunnde självklart inte då heller hålla mig borta från alkoholen,. Hur och när jag kom hem, minns jag inte. men med tanke på att jag inte mår så bra just idag så är det väl inte så konstigt att jag inte gör de. Ska iallafall hoppa in i dushen nu och vid fem ska jag hem till Hannah för att fixa mig och vid sju redan kommer alla dit för då blir det fest fuckers;)!


Postat av: Hannah

skööniisaar vi är :D <3

2009-04-26 @ 16:30:22
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0