Chillnani

Jag e såå sjuk,eller lite sjuk o ja orkar inte,snorar som bara den och hostar hela tiden,egentligen så kunde det inte ha kommit bättre heller med tanke på att skolan börjar imorn, höhö. Igår så var jag med Hannah,Sandra,Bella, Aleks, Ronja och johanna, vi chilla lite där vid brunna, drack och hade det trevligt, Niklas kom senare med några av sina polare och stannade med oss en stund. Efter ett tag försvann alla och jag o hannah fortsatte i en kundvagn hela vägen till norsborg haha, träffade X. och efter det drog vi till donken. Hade ganska kul med flummhannah faktiskt, haha, sötnos<3!
Idaaaaag såå ska jag till min morfar som fyller år och sedan får jag se vad jag hittar på. Måste vara klar om en timme och här sitter jag i min supersöta pyjamas, fläta i håret och massor med papper, ska hoppa in i dushen nu...







Tre utav de mångs bilder vi tog igår, lägger upp fler när dom blir skickade, själv ser man heelt förstörd ut på dessa.

För om du bara vill leka, trycker jag på Next knappen nu och går vidare innan det är försent.
Katie.


Postat av: Hannah

hahaha så sköna vi e asså ;D sötis! <3

2009-04-13 @ 16:50:08
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: :D

vem är x ? :D

2009-04-14 @ 00:52:30
Postat av: Katie

haha jaa vi e bäst!:D



haha en kompis:)

2009-04-18 @ 15:31:06
URL: http://kathiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0