I hope you don't mind that I put down in how wonderful life is, now you're in the world.

Drack precis klart min supergoda hallon/blåbär/banan smoothiie och den blev suverän, älskar när både kylen och frysen är full så det bara är o plocka, anyway. Denna vecka har gått otroligt snabbt, vi ligger redan på torsdagen och efter det är det redan fredag vilket innebär helg, på tal om fredag, det är juggefest i hallunda då och jag ska troligtvis dit tillsammans med min älskade vän Lollo, perfekt start på både helg och påsklov rättare sagt. Måste skynda mig iväg till rummet nu o torka mitt hår eftersom det e så blött efter min sena dush och sedan blir det läggdags så jag kommer upp imorrn. efter skolan drar jag med mig någon till stan för att leta reda på mina efterlängtade jeans eller något annat fint...
Godnatt!


Du sätter färg på min svartvita värld.
Katie.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0