Jag längtar efter dig.




Igår så var jag tillsammans med min älskade ängel hemma hos min granne och vän Isma, där var också ett par till. Vi rökte vattenpipa och hade det super mysigt. Lämnade Nicole vid tunnelbanan vid halv sju, gick sedan hem åt o efter det drog jag tillbaks till Isma, och tittade på gossip girl, wipeout och även halva...och så kom polly!, sprang hem under reklamen, hehe.  Tog massvis med bilder igår också, fick även idag alla bilder från förra helgen då jag var i Hallunda, så dom kommer kanske upp senare! Har pluggat i ungefär fem timmar nu. HAHA, har en inlämningsuppgift som ska vara inskickad innan elva och jag e snart klar, så skönt det känns. Har nämligen inte gjort den då vi haft veckor i förtid utan här sitter jag sista dagen och stressar mig igenom detta men det går bra. jag gör framsteg och jag är både imponerad och stolt över mig själv eftersom att jag lyckas göra så mycket idag när det gäller pluggandet så nu ska jag fortsätta med det. har en timme kvar på mig! Höhö!




                              


Du gör mig så glad.

Postat av: Hannah

vad bra att du gjorde uppgiften! :) <3

2009-04-21 @ 11:26:53
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0