Dags att vända blad innan nästa faller av.

Hade nationella i matte idag, förhoppningsvis gick det bättre än vad jag tror,
det gick inte så jätte bra om man säger så.., inte alls bra faktiskt,
men hoppas verkligen på det bästa och kanske har jag lite tur.
Skoldagen gick annars väldigt snabbt och vid ett var jag redan påväg hem.
Efter en stund liggandes i soffan hoppade jag i mina träningskläder och
gick ut i det sköna vädret och sprang en runda tillsammans med Isma.
Jag tror jag aldrig blivit så trött i hela mitt liv, eller iallafall på veckor.
men det är inte så konstigt för vi sprang en rejäl runda och min kondition är
inte bland dom bästa precis. haha, men,men får träna på det!, ska nämligen börja
springa varje dag efter skolan förutom fredagar och helgerna.
Är riktigt imponerad igen, jag kan vara så duktig ibland. Haha, Imorgon ska jag
till stan efter skolan och möta upp Hanna och Nicole oså ska jag vara med dom,
fårse vad jag hittar på senare mot dagen och på lördag blir det party då jag
ska supa skallen av mig. eller inte. haha, joodå, men kul som fan kommer det bli:)!



Och juste, TACK MIN ÄLSKADE NICOLE, för att du gjort  det mesta i min engelska uppgift.
du är min ängel,som sagt.<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0