And it's killing me,Cause there's never a right time,Right time to say goodbye...

Sitter här i soffan nu och har precis ätit upp två rostade mackor med smör..,måste packa lite och sedan börja fixa mig, papi kommer och plockar upp oss vid halv fem, så förhoppningsvis e jag klar då, vilket jag faktiskt också måste vara! Har inte ens någon aning om vad jag ska ha på mig?eller, hur jag ska ha mitt hår? blir det lockigt eller platt? I have no idea.
Hade nationella del B idag då man skulle skriva en uppsats...även detta gick väl...sådär.  Gud, som jag måste skärpa mig! Jag e så lat av mig, inte alls den där plugg-typen utan mer ha kul,ingen plugg-typen, haha. jaa, men ni förstår och ni som känner mig vet ju mycket väl att det är så. Anyway, gick sedan till tumba centrum för o möta upp syster, kom hem med nya tight´s och en leopard blus(?), tröja(?). snygg är den!, Är super hungrig fortfarande men vill inte äta ngt förens vi åker iväg till farfar och farmor.., ska nämligen äta där och farmor gör världens godaste mat hela tiden så jag vill kunna äta mycket! Vid åtta åker båten, olyckligtvis. men ska försöka göra det bästa utav situationen och tillbringa tid med familjen, vilket jag inte har gjort så mycket precis... hjälp mig.
Nu måste det fixas!
slänger in en bild kanske senare på kvällens outfit om jag orkar, tänkte jag ska börja lägga upp lite sådana.. Tänkte även berätta tre saker ni inte visste om mig, fast börjar med sex stycken idag redan nu faktiskt!;

* Jag är överkänslig, gråter för minsta lilla sak, tex, så fort något lite sorgligt visas på tv så fylls ögonen med tårar eller när det är för romantiskt.
* När jag hostar så slår jag alltid något eller någon.
* Jag speglar mig i precis allt som det går att spegla sig i, måste se hur jag ser ut hela tiden.
* jag tror att alla "djur" som finns med i filmen~ Narnia, finns på riktigt, även om dom sagt till mig tusentals gånger att det inte är så.
* När jag var liten trodde jag att när man lyssnade på radio, så sjöng dom låten live, alltså på riktgt och när man tex sänker får dom en signal och så sjunger dom lägre, eller tvärtom.
* Jag trodde att man blev brun när man bastade, för att det är så varmt där inne. (?!?!)

De två sista var ju lite roliga.., iallafall så länge.. Ciao Bellas!


Postat av: Nicole

Va fuuul, jag skicka sms till dig men du svara inte :( Jävla dissare. Saknar dig redan min finländska prinsessa!

2009-02-05 @ 22:12:44
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Hannah

söt lista :D hahah du svara inte på mitt sms heller samma dag!



du är utmanad :) miss you, honey.

2009-02-07 @ 13:38:32
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0