MR. LOVE.


Finns han verkligen ?



Lördag
,Alla hjärtans dag,  ´Nu är den äntligen här och solen skiner som bara den här ute,
perfekt.
Dagen ska jag tillbringa tillsammans med familj och vänner, rätt så mysigt men askul.
Ska storstäda nu,vilket verkligen behövs sedan ska jag prova en massa outfits så jag vet vad jag ska ha på mig ikväll.  Och alla ni där ute, Ha en trevlig alla hjärtans dag. Har du kille?  gå ut och ät en romantisk middag och spendera tiden med honom, alltid kul! Singel? gör som jag, umgås med vänner och familj, vem har sagt att man alltid måste vara med en kille under denna dag? Girls just wanna have fun! 




Postat av: Bea

Hej, allt bra med dig?

kram

2009-02-14 @ 23:40:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0