Summerlove.


Sitter här i soffan och vrider och vänder lite,tittar på sommarbilder då man var brun och fin, I miss it´. 
Snart är vi där igen, sommarvärme, resor,stränder och bikini, jag längtar...
Imorn ger jag mig av till finland över helgen och kommer tillbaka redan på måndag, jag som då är halvfinsk ska dit tillsammans med familjen och fira en släkting samt umgås med massor med finska släktingar. roligt?, nja..,kommer inte förstå så mycket och sakna mina homies too much, men,men, vad gör man inte.., får hoppas på det bästa helt enkelt och göra det så roligt det går!  Åh, vill så gärna bara ha sommar...Sitter här helt förkyld, nyser och hostar, tittar ut genom fönstret och får huvudvärk.det ser hemskt ut, iskallt...
Syster kommer snart över, förhoppningsvis så har hon hostmedicin med sig, ska även åka en snabbis till skärholmen, vilket jag måste eftersom att jag verkligen inte hinner imorgon. Inte så smart ide kanske med tanke med att jag inte mår så bra, men nejdå, det ska inte hindra mig för o shoppa loss lite, never ever.



Pusshej!                                                                                                                                                                                             


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0