Some things just don't work out, I think its time I face that.

-Jag kan inte säga att jag kommit över dig, för det har jag inte.
Snart är det alla hjärtans dag och så som många andra singlar letar vi desperat efter någon vi kan dela just den dagen med, kärlekens dag, då man låter romantiken ta över...
hmm, I don´t need a man in my life, i´m stil too young för o fasna för någon, vilket jag olyckligtvis ändå gjort...
Anyway, Dagarna paserar snabbare än snabbast förbi, de flyger iväg med andra ord.
Hade nationella idag förresten, det gick...sådär. Får hoppas på det bästa helt enkelt...
Kollade precis klart på Sex and The city, så sjukt bra, , så tjejjiig och så... jag.



Pusshej!                                                                                                                                                                                                

Postat av: Nicole

Älskling, du behöver ingen kille för att må bra. Du är fortfarande lika vacker och bra utan kille. Jag älskar dig <3

2009-02-04 @ 11:37:00
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja men absolut! :) är det Finland du ska till? :) miss u! <33

2009-02-04 @ 14:36:52
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0