Be happy!

Glädje.  Efter att ha läst runt lite i olika bloggar har jag äntligen komit på vad mitt nyårslöfte ska vara. Framför allt ska det finnas mycket glädje,mycket skratt, jag ska helt enkelt ha så kul som möjligt! 2009 , ska förhoppningsvis bli bättre än det året som nyss slutat och ska innehålla massor med nya äventyr, nya påhitt, nya vänner och framför allt nya glada minnen. Leave the past behind and move on with your life, det är dags att skapa förändringar. lämna allt det dåliga, allt det tråkiga  och lev dagen som om det vorre den sista. det ska jag göra 2009, ska bli mitt år. heell yeah!.


here I come....


Postat av: Hannah

aa fan, mina nyårslöften ska också vara som dina! <3

2009-01-05 @ 20:15:13
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0