Blandade känslor...

ÅH,varför ska det vara så himla svårt?, Jag verkligen äcklas utav dig men samtidigt så finns du i mina tankar precis varenda sekund som går, jag kan bara inte sluta tänka på dig, säg mig varför?,varför e det så?. plus att du gör det så himla svårt för mig vilket gör att jag säger för mig själv att jag inte gillar dig hela tiden men innerst inne så pirrar det i magen så fort jag ser eller någon nämner ditt namn. Kan allvarlig säga att jag blivit psykiskt störd när det gäller love...och det är ditt fel.
jag vill inte ens ha dig....(?!)

Nåväl, förrutom att jag snart hamnar på mentalsjukhus såå mår jag utmärkt!, Nyår blev som tur lyckat,visst hände det inte vissa saker ja önskar hade hänt men jag ska inte klaga!.hoppas ni hade det lika roligt som jag hade det igår!
Anyway önskar att början på året ändå blir bättre än vad det är just nu och att jag lyckas gå vidare och inte låta dig komma emellan. 2009, ska bli uunderbart, förhoppningsvis. och självklart ska ingen eller inget få förstöra för mig, inte ens du!, din fucker.


HAHA märks det nu att jag blivit snurrig i huvett pga X?!?!

Lite kuliga bilder från inatt!






Love,Katie<3

Postat av: Hannah

helt söt alltså :)

2009-01-02 @ 18:52:09
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Nicole

Sötis jag saknar dig, vi måste hitta på något fan! <3

2009-01-02 @ 21:05:44
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Hannah

varifrån är din lila klänning? :)

<3

2009-01-03 @ 18:53:29
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0