Cause I hate the way you make me feel...

My bad. du är precis som alla andra...eller?!
Försov mig idag igen, nooot good. kom iallafall till andra lekionen och soo on,riktigt borring... svenskalektionen däremot, den sista för dagen var lite rolig, fick tee och macka(?), med grädde, mmhm... Har gått fram och tillbaka till badrummet i ungefären timme nu, rakat benen, haft ansiktsmask osv. jätte skönt och super FRESH! Sminket är på nu och det är dags för mig och hitta något jag kan ha på mig, ska nämligen till stan om en putte stund tillsammans med Ronja och Nicole, den är kvart över tre och jag ska vara klar vid halv, ännu en gång, noot good. Ska också möta upp syster en snabbis där borta och sedan fortsätta min runda med vännerna.., mot kvällen träffar jag förmodligen alla. fårse!
Nuu måste jag skynda,skynda...är lite hungrig, måste hinna äta lite också!
PUSS!




Postat av: Hannah

finaste <3

2009-01-16 @ 23:34:20
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHA MACKA MED GRÄDDE

2009-01-18 @ 17:39:41
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0