Chris brown took my breath away yesterday...

I´m so in love, Såg my  man igår och herregud(!) helt förälskad!, Stog och kööade från sju på morgonen med min kära vän America, Jaa, i 13 timmar...men det var så värt det, stog längst fram i konserten, hängde vid gallrett och my gush, hans rööst, hans blickar, hans smile, hans kropp, hans perfekta utseénde, HE´S MY MAN! säger jag bara...
Sjuuuuuuukt häftigt var det iallafall, och ett stort plus var ju att vi stog längst fram vilket innebär  att vii sååg allt, det ända som var i vägen va den fula vakten, men gud som jag höll på o hoppa över gallrett, my gush, my love was there...
Skrek iihjäl mig, verkligen, utan röst när det slutat.  HAHA, förresten, Jag kom med i den stooora skärmen när han sjöng en ganska så lång stund, vilket gjorde att alla som var där såg mig och nu så får ja en massa komentarer, sms osånt där det stååår att de sett mig, heelt crazy... Massor med foton togs, tyvär har jag inte fått dom skickade än, men lägger upp dom så fort det är gjort!
Kan bara inte sluta o säga att konserten var ASSSSSSBRAAA, och shit så glad jag är över att vi stog där och verkligen såg allt av honom, för jag älskar honom, I really do...


PUSS!

Katiie.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0