Landet ingenstans.

Tittar just nu på My best friends girlfriend. har super ont i magen, förstår inte vad som händer, får liksom en står klump i magen som gör det svårt att andas, undra varför...
Anyway, vaknade jätte sent, idag igen, ååkte därefter till mina kusiner, faster fyllde år såå vi åkte självklart dit för att fira henne efter det har jag bara varit hemma. Bror min bäärde uppp mig på alla konstiga sett precis efter maaten, snurrade mig i luften oså, gissa om jag ville spy, buuhuu. Imorn är det skola, ingen lust alls och vakna tidigt, plugga osv. FY, så jobbigt! Btw, min lillasyster e tokig, hon ska väcka mig klockan sex imorgon bitti, Hm, undra om jag ens får någon sömn inatt, bara sex timmar kvar nästan och jag är inte ett dugg trött.

Önskar förresten att jag vaa biiljooonäär. att jag köpte eller vann en resa till ett land där det var varmt, I need a break. komma bort lite från verkligheten, glömma allt de dåliga, och dig.  och baraa.... njuta av solen, av strandens vågor, bli brun och helt enkelt komma bort. som sagt. komma bort från verkligheten ett tag, det är det jag vill göra!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0