Leave all this to yesterday.

För du finns där, precis överallt jag går, snart är du borta, tro mig. 

Fiiiiiick ett samtal från Carol för en liten stund sen, She´s back!, fyyy vad glad jag blir, längtar så över att få träffa henne!
Annars så har det inte hänt så mycket. Igår så kom Adde, miicke och alvaro till min skola precis innan jag slutat, gick hem med dom sen och tog även med lillasyster därifrån. Åkte hit till alby och köpte med oss varsiinn pizza,. 25 kr syck! Helt galet., gick vidare hem till mig för att äta upp godsakerna. Anyway, efter ett tag så åkte dom och jag somnade, tragiskt..  sov till ungefär nio och därefter så kollade jag på Independens day som visades i trean eller femman, minns inte riktigt, strax eefter det sex and the city and soo on.
Idag ska jag ge mig av till gymnasiemässan tillsammans med Nicole och efter det blir det nog mest plugg, har prov imorgon så jag måste väl ge gärnet antar jag..
Skriver kanske lite senare, fårse vad jag  hittar på.
PUSS!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0