Please,be mine...

All tid jag lagt och lägger ner på att tänka på dig ser jag som något helt onödigt, tankar som ska ner i soptunnan, dags att sortera,  du får inte finnas i min hjärna längre.
Idag blev det ingen skola för mig, försov mig, as usual, har historieprov imorgon också, vilket inte alls är bra, har varken papper eller böcker för o plugga till det, måste därför ge mig av till fittja för o möta upp andra som ska ge mig de om en liten stund.Buuhuu. Anyway, har ätit upp en hel del utav manjaren som jag fick av Carol för någon dag sen, fyfan, säger jag bara, I love it, men ångesten kommer efter ett tag, man går ju så mycket upp av det, men, men, syster kommer snart med choklad o läsk till mig snart. Perfekt.
 


PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0