One day I fly away...

En vacker dag kommer jag ha dig fast vid mitt lillfinger, jag kommer leka lite med dig och därefter slänga dig. En vacker dag kommer du att ångra dig, då får vi se vem det är som skrattar.
Lördagen vart helt okej. åkte iväg till tullinge hem till adde och trääffade  självklart honom, mikki, gaavii och sebbe. vi smådrack lite ( ;) ) och efter det tog vi en runda ut...knas!
Sov där och kom hem dagen efter.
resten utav söndagen tillbringade jag  hemma, tror jag?, jaa, det gjorde jag, tog det bara lungt liksom, det kan behövas ibland!
Today, skoldagen- icke lyckad, fanns ingen för mig(A), har varit och tränat lite boxning med nikole, hannah följde också med, hon både tittade och var med lite då och då.
kan helt klart och tydligt säga att det just nu värker i hela kroppen, från topp till tå. Kan även säga att jag klarade av att gå ner i brygga och sedan sparka upp mig igen, helt otroligt, tusen år sedan jag gjorde det. helt sjukt. ojoj...
kollade precis klart på Prison Break, jag och papi gissar oss fram på vad som händer...puff!
Nu ska jag fixa lite tteee och mackor, super sugen på kycklingfiileé, kanske tar och fixar lite.
Imorn är det såndär  vintersportdag eller vad det heter. ska bara dit och ta närvaro. tvungen...
man ska ha massäck, kycklingfileé med sallad och fetaaost blir det för min del, mmmmmhmm....I´m loving it!


Postat av: Nicole

Det stavas Nicole!!

2009-01-15 @ 22:21:15
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0