Can we get back`?

Händer igen, same shit all the time. I just can´t get over it...you´re still like a drog too me.

Veckan flyger iväg, och snart påbörjas den igen, precis som en frisbee, den flyger men återvänder snart igen.soo siick...
         Har haft fullt upp nu dom sista veckorna känns det som, men egentligen så har jag inte gjort ett skit känner mig väldigt trött och sliten, kan det vara pågrundav dom sena nätterna och tidiga mornarna...gush, som skolan tar på mig. eller inte?... Anyway, iförrigår, var vi i lida med klassen, so borring.  åkte "pulka", plastpåse rättare sagt ner för en sjukt  lång backe, mina  nya jeanstight´s blev smutsiga... typiskt. efter det så gick jag och sandra, dumma som vi var, ifrån. fel väg, och en mil fick vi gå innan en gubbe kom o plocka upp oss..assholes!  senare mot kvällen gick jag och titta på film, såg twiiliight för andra gången på bio, sett den hemma med, älskar den något otroligt, ingen vampyr därute som e singel?
Hm.., och igår var jag iallafall med klassen i tumba gymnasium, många bekanta ansikten, lite roligt sådär men men, hade också träning efter det,  precis som idag, träning igen!...Boxningen tar alla mina krafter, tro det eller ej... haha.
nää, nu måste jag sova, sent redan...fast egentligen så vet jag att jag inte kommer somna på några timmar... är fortfarande kvaar vid lovet.
Imorgon slutar jag ändå ett, så det är ju alltid en fördel, efteråt ska jag iväg til södertälje, hem till syster och hämta ett par stuffs. och runt fyra kanske? till stan antar jag...ska köpa lite saker...förhoppningsvis så går jag också ut efter det, maybe some party någonstans? who knows...
Lördag blir det middag i stan med Hannah och några utav hennes vänner, hon fyller tydligen år nu på söndag, grattis i förskott tjejen!  och senare den dagen då ska vi hem till henne och ha det mysigt, höhö..,(!)
Söndag = Vilodag...


Sleepthight sunshines!

Postat av: Hannah

hihih kommer bli kuul :)

adda min msn <3

2009-01-16 @ 12:51:12
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0