Where can I find my soulmate?

Jag har  många gånger hört att kärleken inte  alltid är  som man tror, och att kärleken inte alltid är som man förväntar sig...Att kärlek är mer än en känsla, att kärlek kan får en att glömma frestelsen över andra tjejer/killar...
         jag har också hört att kärleken är mycket viktigare än något annat i livet, att kärleken kan vara ond eller god,det spelar inte så stor roll när man är med i  ett "kärleksspel"... kärleken är mer än ett spel, de är mer än en illusion, det är mer en förälskelse...
Jag har sett och hört talas om många brutna löften, men när man väl är kär i någon, då spelar allt annat inte så stor roll, bara man får vara med den man älskar.
En kompis sa till mig en gång, -kärleken är allt, oavsett om det är en atmosfär fylld av sorg, fattigdom eller en rad historia om sig sjäv etc..." vilket fick mig att inse att kärleken är starkare än allt annat.Kärlek övervinner de allra svåraste situationer, (om den är äkta såklart)...
Samma goda vän har också sagt att -kärlek kan få en att nå himlen och verkligen röra gud vid handen... Att kärleken och känslorna är så vackra att man knappt kan tänka sig.. Den känslan finns och den kommer alla känna inom sig en vacker dag när man funnit the one, vare sig det är en person med ett dåligt "kärleksregister" eller den perfekta killen utan några skellet i garderoben, en kille utan påföljder, en kille utan konsekvenser...

Men den slutsatsen jag själv har fått koka ihop, är att kärlek finns och att den rätta inte finns, utan den perfekta finns...

Postat av: Andra

braaaaaaa katti (y)

2009-01-18 @ 17:16:51
URL: http://aaandra.blogg.se/
Postat av: Andra

braaaaaaa katti (y)

2009-01-18 @ 17:17:00
URL: http://aaandra.blogg.se/
Postat av: Hannah

blev tårögd :( <3

2009-01-19 @ 19:03:21
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0