Loosing my faith...


           När jag slutat tänka på dig och allting är bra med mig, så dyker du plötsligt upp igen och psykar mig, why? frågar jag mig själv all the time, men tro mig, du försvinner sakta men säkert...

Det är sovdags, vilket innebär att jag såklart ska lägga mig snart, men innan det blir det tee som ska göras, I just love it.. måste även fixa mina naglar, måla om dom, olyckligtvis så bröt jag ena min nagel tidigare idag och fy säger jag bara!, Imorgon kommer Caroool äntligen hem! och jannina fyller år, 18, du är en stor tjej nu eller rättaresagt om ca tio minuter...
Anyway, sitter och funderar över vad jag ska ha på mig imorgon, blir galen!
neepp, nu ska jag fixa i ordning lite saker och sedan är det som sagt sleeptime för mig.
Sweetdreams babes!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0