Where can I find my soulmate?




Nu händer det igen, att jag struntat i o blogga ett tag, kan det vara för att ja inte haft lust eller ork? jodå, lust har jag visst  haft, men varje gång ja ska skriva något så blir jag distraherad och glömmer tillslut eller bestämmer mig för o göra det senare, vilket jag inte heller gjort... men, men, nu så(!)  i, hmm, ii söndags tror ja de va.., träffade jag lollo som jag inte sett på ett tag, vii pratade gick till mackis oså, fröös verkligen ihjäl, skakade och tappade känseln  i stort sett överallt. börjar bli akut med en vinterjacka...igår så var ja i stan tillsammans med Jannina, kollade runt lite, kom hem med en uuurrguulliig Bh samt en tillhörande underdel från topshop.  Har på senaste tiden blivit käär i underkläder från just topshop, framför allt de som har volanger osånt, hur fiiint är inte det liksom?!, kom också hem med en ny foundation från makeup store, eftersom att min olyckligtvis tog slut...Anywaay efter våran stan runda gick vi hem till mig, målade naglarna, hade ansiktmask och kollade på 13 snart 30 som visades på tv. efter en stund kom adde, sebbe o ronny , ronny gick hem och senare kom också alex.  satt här till rätt så sent.  runt fyra ungefär och idag dåra.. ehm, så åkte vi alla in till stan och åkte skridskor i kungsan, askul ju! har en viidiiio jag tänkt lägga upp men har inte fått den skickad från adde än, men de kommer så fort jag har den!, efter det gick vi till  kungshallen och senare på bio o såg Austrailia. SKITBRA film, verkligen älskade den..,  kom hem vid ett, halv två, kollade precis klart på madagaskar2 och nu ligger ja i min säng, tittar på tv och är vid datorn... ska strax sova, eller iaf försöka... skriver lite imorn skulle jag tro. tills dess, haaa de braaa sunshines'!



Love, Katie.

Postat av: amanda

DEN FILMEN ÄR SÅÅÅÅ BRAA !! :D

2009-01-16 @ 20:32:40
URL: http://badzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0