You can´t brak me!!!





H
ar ni funderat över alla de korkade människor som finns ute i världen? som leker änglar men ändå lyser falskheten igenom?, De låtsas bry sig, tycka om, eller bara vara din kompis, men egentligen så skiter dom fullständigt i dig och har dig "bara för stunden"?, Jag e så trött på alla de människor som låtsas vara något de inte är. Varför kan man bra inte vara sig själv?, då kanske folk börjar gilla en på riktigt och inte något fejkat det tror de känner.., gillar de en inte för att man är sig själv, är dom inget och ha och själva är dom lika äckliga och falska. släng dom i papperskorgen, det kommer nya och bättre, allt kommer ordna sig, det gäller bara o ge tiden lite mera tid.

Det är fredag idag och jag gör absolut ingenting, tänker lite på  om jag ska dra på mig kläderna och ge mig ut i kylan. kanske en hamburgare på donken eller något, vad vet jag?
eller så kanske jag fixar något här hemma, sätter på en film och myser med syster och bror?.
Fåårse vad jag hittar på, men kul ska jag ha. Jooodååå, det ska jag!

IMORGON , ska jag upp tidigt. göra mig i  ordning och röra mig mot stan tillsammans med nicole, förhoppningsvis får jag min efterlängtade fika och kanske hittar jag något fint. gina tricot har fått in massvis med sjukt fina grejer. kanske får med mig något  snyggt plagg hem.
Senare mot kvällen ska jag defenitivt inte sitta hemma. återigen så får jag se vad jag hittar på, happy hour all day long ska du see...
PUSS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0