It's time to be a big girl now And big girls don't cry.

Tittar på de nya avsnitten av 2 and 1/2 men tillsammans med papi, gud så jag skrattar,haha. Imorn blir det skola, vet inte hur jag ska orka med det. Har lovat mig själv nu att jag ska gå på precis alla lektioner fram till lovet eftersom att jag missat så mycket, vill verkligen ta igen allt på ett bra sett och verkligen satsa nu den tid som är kvar, vill kunna få de betyg jag vill så jag får som jag vill sen när det är dags för gymnasium har även bestämt mig nu för att jag måste  börja träna, för det är nu det gäller om jag vill fixa till min mage fram till sommaren så jag inte står där sedan med ångest över att jag var så lat. ska också börja äta bättre och inte en massa mcdonalds eller pizza varje dag utan minska till en dag i veckan ist...
Har dessutom tänkt en massa den senaste stunden och jag känner att jag är värd så mycket mer, ska inte sitta o ångra en massa saker, Jag lär mig av mina misstag och det ska jag bevisa.






Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Tack så jättemkt & tackdetsamma.

2009-03-17 @ 08:29:18
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0