Sömnproblem.

Jag tror allvarligt att jag har sömnproblem. Även om jag lägger mig super tidigt kan jag ändå inte somna förens flera timmar senare, runt tre kanske. Alltså får jag ungefär tre timmars sömn innan jag  måste vakna för o ge mig av till skolan. Jag sover alltså ingenting under natten, däremot så somnar jag ibland efter skoltid, under dagen vilket inte är speciellt bra precis. Nåväl..,får försöka fixa detta, vilket faktiskt är ett riktigt irriterande problem som gör att jag ser trött o sliten  ut under dagen, inte alls.. hehe.
Idag var jag i skolan tio i åtta för första gången på år och dar, jag var alltså i tid. Självklart fick vi bara lite information första lektionen som knappt tog tio minuter och håltimme i ca två timmar. typiskt...
Min mage kurrar förresten ovanligt mycket,ska iväg och fixa en good nattmacka innan jag lägger mig för att fortsätta försöka somna. Sov gott och ha en underbar dag imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0