I will always love you.

Återigen har jag inte skrivt på flera dagar men nu kommer det igen! I veckan har jag inte alls gjort så mycket, vart i skolan och sedan träffat vänner, Idag har jag däremot tillbringat dagen i skärholmen,ensam. Det var rätt så kul om jag får säga det själv, ta den tid man behöver för att titta på saker o ting och inte oroa sig över något annat än sig själv... Härligt var det iallafall, något som inte alls är lika så kul är den snö som fallit. äntligen höll det på att kännas som vår och boom. borta, som bortblåst, hehe fy.  Nu ska jag fortsätta o fixa mig i ordning, hoppas på en rolig kväll idag.

Varför gör du det så svårt för oss?sluta upp med det du håller på med så kanske saker förändras och vi alla kan bli glada igen , precis som förr, vi är redo för att ta nästa steg och hoppas på att du också är det. jag vet att du vill och att du klarar det,du kommer alltid att ha oss.
Jag älskar dig mer än allt.


Katie.


Postat av: Hannah

lånar slutet av din text <3

2009-03-29 @ 14:58:53
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0