Just trying to find my way back home.

Det är som om jag vandrar i cirkel, gång på gång paserar jag samma vanliga ställe och fortsätter gå tills fötterna svider.  Ibland stannar jag tillochmed upp och funderar om jag ska fortsätta gå  men innom en sekund är  jag påväg till  samma gata, förbi samma träd och samma skyltar -rädd för att om jag stannar inte hittar det jag söker. Rädd för att gå miste om något som kan ge mig ett lyckligt slut på det hela. Varför ska det vara så svårt  att sluta gå och sluta inbilla sig att det snart dyker upp någon som tar dig till en tryggare plats? Varje gång hamnar man ändå på precis samma onda cirkel som inte har något slut och varje gång svider det i fötterna tills du inte orkar mer och ger upp  .  Jag vill kunna klara mig, jag vill sluta leta och jag vill lära mig att vara ensam och stark.



I turn my head to the east... I don't see nobody by my side, I turn my head to the west... still nobody in sight, So I turn my head to the north, swallow that pill that they call pride, The old me is dead and gone, but the new me will be alright
cause
Oh,hey I've been travelin' on this road to long, Just trying to find my way back home, The old me is dead and gone... dead and gone...Oh I ve been travelin' on this road to long, Just trying to find my way back home, The old me is dead and gone... dead and gone.

T.I. ft. Justin Timberlake - Dead and Gone



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0