Sunshine.

Har inte skrivit på ett par dagar, har helt enkelt inte haft tid o sitta framför datan,
Gud så härligt att det inte bara börjar närma sig våren utan att det också börjar kännas som det! vårkänslorna blir allt fler och det börjar även bli extra mysigt med långa promenader... Idag vaknade jag super tidigt,vid tio rättare sagt och på fem minuter satt jag i bilen påväg till min syster för att städa, tjänade någon hundrig, dushade och fixade mig där borta och vid två redan var jag påväg in till stan tillsammans med Carolina! Köpte ett par Chinos inne på SALT och tre par supersöta nederdels-underkläder inne på topshop. Stannade även och åt där borta vid Sandy´s, en jättegod wrap med kyckling och curry blev det för mig och pasta för carol... Imorn beger vi oss in till stan igen fast denna gång för en trevlig fika runt ett!  Nu ska jag sova!
godnatt!

För det räcker inte med att drömma sig bort, det gäller att öppna ögonen och göra något åt verkligheten, så vakna upp och lev det liv du så många gånger drömt om, det är inte förens då du lyckats med ditt liv. gör det verkligt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0